- کتاب : مصرف کننده پست مدرن
این کتاب مانند یک راهنمای نافذ و مفید درباره مصرف کننده امروزی، به بازاریابان چشم انداز مناسبی برای مدیریت رفتار مصرف کننده، شناسایی نیازهای آنها و خلق محصولات و خدمات درست، اعطا میکند. آنها پس از مطالعه این کتاب، دیدگاه جدیدی به مدیریت رفتار مصرف کننده پیدا میکنند. بازاریابان با کمک این کتاب میتوانند با مصرف کنندهای که هر روز در حال رنگ عوض کردن است، روبرو شوند. مصرف کنندگانی که در حال تبدیل شدن به آفتاب پرست هستند!
نویسنده : مایکل آر. سولومون
مترجمان : کامبیز حیدرزاده، علی مریخ نژاد اصل
ناشر : نشر علم
منبع : http://marketingshop.ir